Preguntes Freqüents

Com puc comprar?

Per a comprar és necessari que anyades cadascun de les joguines que desitgis en “el carret de Món Imaginari“. Per a realitzar el pagament, és molt important que emplenis la fitxa proposada amb totes les dades requerides. Després has de fer clic en el botó “comprar“. Si tries pagar amb targeta de crèdit, la informació sobre el pagament serà enviada mitjançant un avançat sistema d’encriptació que garantirà la confidencialitat de l’operació. Si no trobes la joguina que desitges no dubtis a preguntar-nos en +376 825 381 o info@monimaginari.ad, estem a la teva disposició, tingues en compte que els nostres experts són especialistes en tot el relacionat amb el món dels més petits.

Què ocorre si no hi ha estoc de la joguina que vull?

La fitxa de cada producte informa de la seva disponibilitat. Si en buscar un dels nostres productes la web t’informa que no tenim la joguina que desitges, pots posar-te en contacte amb nosaltres per a encarregar-ho.

En cas de ser un producte definitivament esgotat, els nostres experts t’aconsellaran perquè puguis seleccionar una altra joguina que compleixi les mateixes funcions. Món Imaginari compta amb centenars d’opcions diferents, preparades per a despertar la imaginació i l’entusiasme dels nens.

Encara que sempre comprovem el nostre estoc, excepcionalment pot ocórrer que en un moment determinat s’esgoti un producte. Si això ocorre després de la teva sol·licitud i un de les joguines que ens demanes s’esgota, ens posarem en contacte amb tu per a oferir-te una solució. Si decideixes que sense aquest producte no t’interessa la resta de la compra, procedirem a cancel·lar l’enviament i et retornarem els diners. Si prefereixes esperar, t’enviarem la resta de les joguines que ens hagis demanat i quan tinguem la joguina te l’enviarem, en aquest cas les despeses d’aquest segon enviament correran pel nostre compte. Si la joguina estigués definitivament esgotat, et reemborsaríem la totalitat del seu import.

Puc canviar si la joguina no és la que esperava?

Sempre! Només has de posar-te en contacte amb nosaltres, o bé anar a qualsevol de les botigues que hi ha a Andorra abans de 30 dies. Si no saps on està la botiga més pròxima no dubtis a contactar amb nosaltres*. Estem encantats d’ajudar-te.

Consultar condicions en l’apartat de Condicions Generals de Contractació.

Puc enviar diferents paquets a diferents adreces?

Efectivament, però han de ser processos de compra independents. En cada compra has d’indicar clarament l’adreça d’aquest enviament i nosaltres ens encarregarem que arribin a la seva destinació. Fem el que tu ens demanes.

Què passa si no estic a casa quan arriba la meva comanda?

No et preocupis, el transportista fa més d’un intent de lliurament. Si la situació es torna a repetir es posaran en contacte telefònic amb tu per a concertar una cita. En qualsevol cas, si vols saber la situació de la teva comanda, no tens més que posar-te en contacte amb el servei d’Atenció al Client, +376 825 381 o info@monimaginari.ad. T’informarem oportunament de l’estat de la teva comanda.